Friday

TIMEWISE SET



Set ini di panggil Miracle set adalah kerana produk anti penuaan yang amat luar biasa. Ia dapat menjadikan kulit anda lebih muda dari usia sebenar. Ia memang di reka khusus bagi menghapuskan kedutan dan menjadikan kulit lebih muda dan berseri. Pembersih boleh tahan sehingga 4-6 bulan, pelembab 8-12 bulan dan Day and Night Solution 4 bulan setiap satu mengikut jumlah yg anda gunakan.


Penggunaannya setiap hari dapat membantu kulit anda lebih licin, lembut, tegang, kurang garisan dan kedutan. Set Miracle menawarkan 11 faedah dlm 1 rejimen penjagaan kulit iaitu membersih, mengelupas, menyegar, menghidrat, melicin, menegang, melembut, melindungi, mencergaskan, membina semula dan mengurangkan garis halus serta kedutan. Utk mendptkan semua faedah ini, gunalah set Miracle setiap hari :))

Antara barang barang yang terdapat di dalam set Timewise ialah:-

1) Time Wise 3 in 1 Cleanser - ialah satu pencuci yang dapat melakukan tiga tugas iaitu membersih , mengelupas dan menyegar.


2) Time wise Age Fighting Moisturizer - Ramuan khas di dalamnya dapat melembapkan kulit anda sehingga 10 jam.



3) Time Wise Day Solution Sunscreen SPF 25 -Dapat melindungi kulit anda dari UVA/UVB di siang hari, sementara peptida penenangnya membantu melegakan garis-garis kedutan.


4) Time Wise Night Solution - Ramuannya yang terdiri dari mikro kapsul Nutribeads yang mengandungi vitamin dan antioksiden, terdapat juga peptida penguat kolagen bersatu utk membantu mengurangkan garis2 kedutan.


13 comments:

  1. slm akak..produk ni boleh hilangkan parut x.. muka sya memang banyak parut..

    ReplyDelete
  2. salam dik....insya allah boleh tapi klu nak lagi berkesan leh guna timewise microdermabrasion

    ReplyDelete
  3. surazak25 January

    AS salam, haneem, produk mn yg sesuai utk kulit berjerawat & pori terbuka???? ingat nk cuba jgk set mary kay ni, tp x tau mn yg sesuai... muka dh teruk sgt ni... tq

    ReplyDelete
  4. salam saya yan nk tanya mcm mn saya nk beli produk mary kay ni..saya juga belum mempunyai BC sendiri

    bolehkah saya menggunakan produk mary kay Timewise set ..kulit muka saya berminyak terutam di kawasan T-zone..dan jerawat pasir sering keluar bila saya terdedah kepada matahari yg lama...umur saya sekarang 29 tahun..saya berharap agar haneem dapat membantu saya...

    ReplyDelete
  5. Anonymous21 March

    kulit sy sensitif dan berminyak..set ape y sy kene gunakn..n brapakah harga unutk set tersebut..tolonglh..sye rimas nan kulit berminyak nie asyik kene basuh muke jewp

    ReplyDelete
  6. annrose05 June

    Selepas mencuci dengan time wise cleanser,pakai time wise moisturize dahulu atau time wise day solution pada waktu siang

    ReplyDelete
  7. harga satu set rm520, tapi utntuk set trial rm180. Kulit berminyak boleh gunakan utk set minyak tapi klu sensitif better try set trial dulu utk lihat sesuai atau tidak.

    fazriyana dan surazak, better email atau sms akak utk lebih lanjut sbb sng nak bertanya lebih lanjut mengenai masalah anda. Akak mmg jarang tgk comment si sini sbb akak lebih prefer email atau sms aje

    ReplyDelete
  8. annrose, pki day solution sebelum day moist

    ReplyDelete
  9. Anonymous27 December

    salam kak,
    saya nak beli lah yg trial tu.. tp brapa ml semua botol2 tu?? nak tau kecik mana..
    nak beli yg set biasa mcm xde bajet lak..

    ReplyDelete
  10. salam, set trial ni harga rm180 sahaja dik. Kecik dia 1/3 dari yg besar tu

    ReplyDelete
  11. najiha05 April

    salam,saya nak tanye ade lagi ke set trial tu utk timewise ni?
    bole email x?
    najihazakaria10@gmail.com

    ReplyDelete
  12. salam..kalau kulit kusam...nk cerahkln kulit...ada tak setnya?

    ReplyDelete
  13. Salam sis,sy nk cuba set nie..sy nk order utk trial,nie email saya, norlinaanuar@gmail.com

    ReplyDelete

Leave Your Comment Here